maandag 7 december 2015

Pink Floyd - "Nachtwerk"

Het is een rare titel van dit bericht, maar ik moet het toch iets noemen, Dit schilderij moest ik eigenlijk al veel eerder af hebben, maar omdat ik niet schilder als ik daar geen zin in heb os het er gewoon niet van gekomen, ik heb tussendoor natuurlijk wel andere dingen geschilderd, maar deze bleef maar staan.....

Het is de fabriek van Pink Floyd inclusief het roze varken, ik zou dit schilderij voor een oude vriend van mij maken omdat hij een paar computers voor mij had gerepareerd, toen dit werk half klaar was liet ik het hem zien, ik zelf was best tevreden, maar hij zelf wilde er nog wat dingen bij hebben....

En dat blokkeert mij dan.. "opdrachten ? prima, maar ik moet wel vrij kunnen zijn in wat ik maak" omdat ik me nu schaam doordat deze opdracht zo lang duurt heb ik besloten om er een klein schilderijtje bij te maken, een extraatje dus "mini bonus"....
Het is natuurlijk nog niet klaar, deze "mini bunus"-), ik denk morgen, dan zet ik hem ook hier op mijn blog.... Het moet nu eerst drogen voordat ik ermee verder kan....