woensdag 9 december 2015

"Dwaal !"

Acryl op Katoen
60 x 80 cm
Ook dit is een schilderij uit 2015, dus die mag ook ( nog ) op deze Blog.
Dit werk is ook weer iets anders dan mijn eigen bekende Dwaalhaas Style deze is "spontaan" gemaakt ( uitgepoept / geboren ) toen...
ik deze zomer met mijn ( nu ex ) vriendin mijn wekelijkse alcohol avondje had...

Dit werk is nu weer helemaal actueel met dat plotselinge  mysterieuze konijnen virus dat overal in Nederland op duikt..."binnen 48 uur dood"

Ebola voor konijnen ( en Dwaalhazen ? )

Ik had mezelf een spectaculairdere dood voorgesteld....
Sterven als martelaar voor het vrije..
of een zelfde Broodmoord als Herman, 
of een "bijeffect"  van een leven vol  
Sex, Drank, en Rook & Lol

Maar toch geen fukking konijnen 4Rus ? 

Ik Dwaal weer af.....  
Mijn naam Haas  ( dat is Hans, maar dan Anders )
"Een beetje bijziend"
Maar ik hou me voor de domme & en mezelf voor de gek,
Hoe een koe een Haas vangt ?  
Mijn naam is Haas en ik weet van nix  

 FaalhaasDakhaas ?

Nee ik ben gewoon DE dwaalhaas 
Een "vreemde Eend ?" .. in de bijt

en nu kies ik het Hazenpad
voor een Hazenslaapje...  

"kerstdepressie"..  
eten of gegeten worden