vrijdag 28 oktober 2016

Pak een Stoel - Actie

"De wanhoop nabij" ?
ik heb ( weer eens ) geen cent te makken, en dat op mijn "goede vrijdag" / drankdag.
niet voor eten, drinken, shag, dus helemaal niet voor drank
vandaar dat ik in mijn online Shop weer een "aanbieding" heb gezet...

lol, de koopjes hoek...
tis weer ff kloten .. financieel, maar maandag heb ik weer geld.. dus ff op een houtje bijten of hopen dat er iemand iets komt kopen..  :-)

in die paar dagen tot maandag zal ik echt niet dood gaan omdat ik nix meer heb..
shag en drank.. zijn luxe.. en eten en drinken ? ach er is altijd nog water, en ik kan op een houtje bijten ( ik heb nog steeds ) vet genoeg om te overleven

you can't allways get wat you want...

alles is luxe..
alles is goed.. zo niet ? dan komt alles goed..
ooit :-)

wil je nix kopen en mij toch ff helpen ?

Rabo Bank IBAN nummer : 
NL67 RABO 0152 1893 27

drank-dag kost mij normaal
14 euro whisky
2.10 euro Lidl cola
6.40 euro ( goedkoopste ? ) shag...

Yep totaal dus....
22.50 euro.. :-)

ik rook gemiddeld 2 a 3 pakjes shag per week
( verslaafd "helaas" )

jaa...  hoe doe ik het he ?
elke week weer rondkomen van 45 euro ?

meevallertjes, gevonden lege flessen en kleine donaties en gifts... Jep eigenlijk is de wereld / de mensen enz best wel goed voor mij..

ik klaag niet ( altijd )