maandag 7 december 2015

Weer een "Heftige" klaar..


Maar ik kan nu ( vandaag ) enkel nog maar laten zien dat ik hier vandaag aan gewerkt heb omdat ik voor de foto geen flitslicht wil gebruiken, dus de foto van dit schilderij en de afmetingen etc. die plaats ik morgen, als ik een foto heb kunnen nemen in het Dag, licht....
Ik kan nu wel een foto....

( Klik op de foto om te vergroten )
van de achterkant van dit schilderij..
Met viltstift de text :

Hij is perfect, afblijven. Liesbeth xxxxxx Niets meer aan doen, niets te koop is verkocht, Bedankt, durf het eens, i love you.....  

Is de geschreven text van een aan drugs verslaafde vriendin van mij voor wie ik dit schilderij al enkele jaren bewaard had zonder af te maken..
zij zag in dit schilderij haar doodgeboren kind terug....
maar ja "nooit geen geld" nooit komen kopen..
Dus ik heb het schilderij vandaag toch maar afgemaakt.

En je gaat dit nooit geloven, maar op het moment dat ik deze foto wilde nemen stond er weer eens politie aan mijn deur. toeval ? ( bestaat niet ) Liesbeth schijnt al 4 dagen vermist te worden ????

huh ? het is ZEKER meer dan een half jaar geleden dat IK haar voor het laatst gezien heb, sinds ik op dit adres woon ( al weer enkele jaren ) wil ik liever niets meer met die meiden uit het verleden meer te maken hebben....