maandag 19 september 2016

HOW TO ?

DEAL WITH IT ? ( AGAIN )
vorige week werd ik nog opgebeld door de man van mijn allereerste ex-vriendinnetje, een meisje met een waar verleden..
naar mijn weten had ik haar al zeker 3 jaar niet meer gezien of contact gehad... ?
( maar ik weet niet wat ik allemaal uitspook als ik dronken op internet zit )
haar man vroeg of zij bij mij was, en of ik haar gezien had ? hij zij mij dat het niet goed met haar ging ?

hoezo belde hij mij ? heb ik wel contact gehad ?
heb ik een "trigger"naar haar verleden omgeschakeld ? ben ik schuldig....

zaterdag kreeg ik van mijn vader te horen dat haar overladingsbericht in de krant stond...

en nu maalt het al enkele dagen door mijn hoofd...

mn ex Marleen... zelfmoord / ophanging ...
mn ex Anja  zelfmoord zichzelf aangestoken.
.

en dan Riek.. dood gevonden oorzaak onbekend

Kees Westra, zelfmoord.. kwam van te voren nog afscheid nemen bij mij..

en dan al die mensen die ik verloor aan enge ziektes zoals kanker, moord, over-dose etc...

fuck, wat moet ik met al dode mensen in mn hoofd ?

HET MAALT...

( deze Ans )

moet ik morgen wel of niet naar de crematie ? wat als het toch mijn schuld is en ik een trigger over gehaald heb, waarom dacht haar man aan mij toen zij vermist werd ?

al mn contacten / ev vriendinnen / vrienden om me heen sterven..
ben ik de oorzaak ?

zo denk je als je STPS hebt ..
ik word steeds "banger"om relaties / contacten / vriendschappen aan te gaan
alles is mijn schuld / is alles mijn schuld ?

de crematie morgen ? ik wil wel, maar durf ik ? wat als... ?

Denk ik teveel en te moeilijk ?

een paar uur later...
ik heb net in het condoleance register geschreven, voor het geval ik morgen niet naar de crematie "durf" te gaan...
ik wil niet respectloos of kill over komen..

ik heb ook weer een flesje whisky gekocht.. zodat mn rottende hersens ff stoppen met denken.. doordraaien.. piekeren.. wat als ik morgen niet mn laatste respect ga bewijzen ?  ga ik spijt krijgen ? kwets ik daar mensen mee ? kwets ik Paul daar mee ? dat wil ik niet..

maar kwets ik misschien mensen als ik WEL ga ? 
kwets ik Paul als ik wel ga ? 

whisky / alcohol heeft me altijd nog geholpen met dit soort obstakels 

alle mensen om wie ik ooit heb gegeven zijn nu bijna allemaal al in de hemel ( als zoiets bestaat )
I AM LEGEND ! ...  ?

de wereld om me heen word steeds kleiner... 
ik zie mn enige contact  mn 84 jarige vader, hard achteruit gaan... En mn broer die in Duitsland woont is nu naar Eindhoven gekomen.. 
omdat... zijn woorden..
"het misschien de laatste keer is"
 ( rare woordkeuze ) vooral tegen mijn vader , die zich daar veel te druk om maakt.. 
( mn broer sukkelt met zijn hard en krijgt binnenkort WEER een zware operatie )

VROLIJKE KLEUREN ? Dwaalhaas Kunst... Maar ondertussen
wie en wat blijft er over als alles om je dood gaat ? 
wat voor nut heeft het om te (achter) blijven ? voor wie ? voor die KUT-Kunst die ik af en toe sporadiesh verkoop ? 

ik ben een ongewenst , raar persoon.. en uitgerekend ik blijf leven.. fukking onkruid, dat ben ik... mooie mensen met nabestaande en mensen die van ze houden die gaan dood, terwijl ik blijf leven.. = ONEERLIJK

maar zelfmoord ? ik ? NOOIT ! ( zeg ik nu ) 
hoewel mijn bestaan heeft geen nut, ik dien geen enkel doel... 

ik ga weer verder met zuipen... 
met de leegte... 

ALZUIPENde GEDACHTE

Ans was mn eerste / tweede ? echte liefde.. nog voor Angela die in 91 in mijn arme stierf aan anorexia... ik had toen "iets" met Anja B.. toen ik Ans leerde kennen... Anja B heeft later zelfmoord gepleegd door zichzelf met benzine te overgieten en aan te steken...

zimmer frei...
Ans woonde toen in het studentenhuis waar ik veel later ook zelf ben gaan wonen.. omdat ik daar terecht kwam via Marnix.. ( inmiddels ook dood ) was mn beste biker maat / bloedbroertje ooit .. FUCK LIFE .. alles heeft met alles te maken, en iedereen ...
Kees Westra heeft nog gewerkt in de fabriek van Marnix zijn opa

Ans had ( veel te ) veel... internaten, incest, misbruik zelfmoord van haar broer.. .. etc.. etc. onze relatie was een gevecht met haar verleden, maar we hadden toen gewonnen.. dacht ik toen  

heb ik weer iets getriggert uit haar verleden ?
heb ik de afgelopen twee of 3 jaar nog contact met haar gehad ?

het beste en het veiligste is niemand te kennentelkens raakt de dood mij weer met een moker...
DEAL WITH IT ? !
wanneer komt mijn laatste druppel ? 

in de krant nu pesten word minder.. 
mooi bericht, beter als al die zelfmoorden en  / door slachtoffers van pesten... 
mijn kindertijd werd ook verpest.. elke dag, slachtofferrol..
ik niet, ik ben sterker.. 
(Just ) 
DEAL WITH IT !


WEER IETS LATER
boulevart of broken dreams..
festival / film
die ik met dankzij  en met Ans gezien heb
FULL MOVIE : 


Sid e Nancy (1986)