donderdag 1 september 2016

Valkenswaard > Belofte..2

Straks ff naar Valkenswaard om deze torso af te geven ( beloofd = beloofd )....
de man had voor mij ( heel goedkoop ) torso's en etalagepoppen geregeld en vroeg mij een van de torso's voor hem te beschilderen....

ik zou dan van hem een nieuwe krijgen...
en voor de moeite
( en materiaal kosten )
+ benzine kosten... 

vroeg ik maar 10 euro aan de "goede man"-)
waarschijnlijk DENKT hij nu dat hij "genaaid" is, omdat ik heel lang niet van mij heb laten horen, maar ik had gewoon ff mijn kleuren ( en het geld ) niet... dus ik kon niet vooruit...

lol "ik heb nu ook geen geld"
( ik heb bijna nooit geld )
 trotzdem, ZIJN torso is af,
Dwaalhaas houd zich ALTIJD aan zijn afspraken !

stiekem hoop ik dat hij me meer geeft dan dat 10-tje, maar ik vraag negens om...