zaterdag 26 december 2015

Gewoon doorgaan

Het lijkt alsof ik de afgelopen dagen (kutkerst) nergens me bezig was, behalve dan met mezelf ( ver ) "zuipen"....
Maar schijn gedriegd "stiekem" werk ik gewoon door :-), niet zo snel, maar dat hoeft ook niet, lol ik heb immers meer als / dan genoeg schilderijen en beschilderde "zooi"...

desondanks ben ik toch van plan om in 2016 ( voor ) elke dag 1 ding te maken.. 365  dingen dus...
en omdat deze nieuwe blog mijn 2016 blog is vind ik dat wat ik deze maand gemaakt heb als "vooruit" werken kan zien...

2016 blog / dwaalart, ik ga niet meer "streven"naar er/her-kenning, beroemd worden of van mijn hobby / kunst een beroep te maken... tis mijn hobby. net als sommige ( oude ) vrouwtjes 3D kaarten maken, als ik materiaal heb, en verder kan met wat ik leuk vind, vind ik het eigenlijk wel allemaal prima zo..  EEEEH ik ben 50 jaar oud en schilder al 25 jaar met een totaal eigen stijl, die niemand anders heeft, als het de bedoeling was geweest om ooit een "echte" erkende kunstenaar te worden, dan had dat allang eerder moeten gebeuren.... maar dat is niet, na 25 jaar nog steeds niet "bekent / beroemd" lol.... ik geef ut op :-) ik schilder en internet gewoon nog voor mn lol, thats it...