dinsdag 15 december 2015

"Pinky"


Klik op de afbeelding om te vergroten 
Acryl op Katoen 40 x 30 cm
het was een drukke dag.. ( veel "werk")
Ik had mezelf vandaag veel voorgenomen...



dingen die ik wilde en moest doen van mezelf, maar het is helaas allemaal wat anders gelopen...
*Ik had me voorgenomen
om in mijn atelier verder te werken aan mijn "Abstracte"
Dat is gelukt.
*Ik had me voorgenomen
om bij de Action te gaan kokken voor goedkope verf zodat ik door kan blijven schilderen
Dat is gelukt.
*Ik had me voorgenomen
 om 2 grote schilderijen af te maken.
Dat is niet gelukt.
*Ik had me voorgenomen
om mijn internet zooi, blogs etc bij te werken.
Dat is ( NOG ) niet gelukt.
*Ik had me voorgenomen
om minimaal 1 ( klein ) schilderijtje klaar te hebben.
Dat is gelukt.

ik kreeg vanavond plotseling onverwacht bezoek, en het ziet er na uit dat ik donderdag enkele opdrachten / werk  + / voor verf & materiaal ga krijgen....

EN
als het allemaal goed is...
mag ik donderdag ook weer mee naar Antwerpen
( met die opdracht gever )..

En nu ga ik weer aan het werk.... Volg het bord For Sale - 50 € Dwaalhaas paintings van Dwaalhaas op Pinterest.