dinsdag 1 december 2015

Altijd leuk om terug te zien....

Mijn vader had deze kranten artikelen over Theo voor mij  het Eindhovens dagblad  geknipt. Het ging oorspronkelijk over de dood van de Eindhovense Protest zanger Armand.
Maar ik ken Theo persoonlijk als een "kunstverzamelaar" die ook (veel ) van mijn werk in zijn bezit heeft ( ook van ( Brood etc. etc. en andere treinreizigers )
Onder andere mijn ( nu zijn ) Eindhovense Egmond Gitaar
die OOK op deze foto in de krant te zien is....
Ja natuurlijk vind ik zoiets leuk:-)
Ik heb met de jaren veel werk verkocht en van deze Eindhovense gitaar had ik zelf nog wel foto's, maar is is ook veel werk van mij waar ik geen foto's ( meer ) van heb, OA de werken die nu in Duitsland, Spanje, België en de USA zijn....

Mensen die iets van mijn werk bezitten kunnen mij dus altijd blij maken door mij een foto van dat werk te sturen "bedankt vast"