zondag 13 december 2015

A Rat's Ass....

klik op het plaatje om te vergroten...
Acryl op Katoen.
25 x 35 cm.
in het filmpje een paar berichtjes hier voor noemde ik dit schilderijtje nog
"The Animal inside me.." maar dat was terwijl ik nog aan het schilderen was...
Nu is dit kleine doekje klaar, en hoewel de foto niet echt super kwaltijd is  ( gemaakt met m'n telefoon ) kun je er met een beetje fantasie toch echt wel een Rat in zien.... "ik wel"

en daarom vond ik er deze naam beter bij passen... Maar iederen moet / mag in mijn werk zien, of van mijn werk vinden of noemen, wat hun , jij, hun, zij , hunnie, willen....

i give.. A Rat's Ass.... 
( komt dat nu ff goed uit )

ik zou eigenlijk morgen bij daaag, licht..een foto maken, maar waarom ? ik ben gen Brood-schilder / kunstenaar, ik sKilder nie voor de doeko, ik schilder voornamelijk voor mezel, zoals ik bijna alles voor mezelf doe.. alles is ( een dure ) hobby.... en, en beste mensen...

i give.. A Rat's Ass....