woensdag 20 april 2016

De vork en de steel...

& hoe dat het in elkaar zit... 
want als je even geen nieuw werk van mij op deze blog ziet, wil dat niet zeggen dat ik nergens mee bezig ben....
sterker nog, als je "even" geen nieuw werk van mij op deze blog ziet, dan kan het ook zo zijn dat ik het fucking druk....
met ( ook ) een heleboel andere dingen bezig ben... zoals mijn "nieuwe"  schaduw blog www.tortured-artist.nl Mijn huis, tuin, keuken, loods etc. etc..
her en der een fotoshop "Heil Merkel"  dashcam / keychain cam video-tjes en andere onzin...

EEEEEH ik schilder niet voor "de knaken" ik schilder voor MIJN plezier, en die 365 dagen / schilder-dingen AKA "Kunst" dat ga ik echt wel halen dit jaar.
Maar alles op zn tijd, Ik ben en blijf bezig...

hoewel ik zit FF zonder de kleur GEEL
( signaal geel, lakverf / blik )
alles komt goed.... 
ALTIJD !