woensdag 6 april 2016

update... "mn huisje"

met mn huisje ben ik klaar, nieuwe meubels, nieuw "witgoed" kortom alles vernieuwd wat aan vernieuwing toe was, of vervangen wat ik nog niet of niet ( meer ) had..

Het enige dat ik nu , of beter vd zomer nog wil, en ga kopen is een opblaasbare jacuzzi ( Lay Z Spa ) voor in mijn tuin.
Het grootste gedeelte van mijn "Kunst"  hangt en staat weer in mijn woning, + ik heb een apaart plaatsje gemaakt om voor te werken.. zodat ik het in mijn atelier kan afwerken...

als ik nu ( ooit ) bezoek krijg, dan is meteen mijn "werk" te bezichtigen, vrijdag zuipen ?  Kweet niet... ik denk dat ik mijn wekelijkse drank-dag verplaats naar morgen,  "donderdag" ik krijg morgen een FUCK telefoontje waar ik al de hele week tegen op zie "veel spanning en stress"
Dat MOET er uit...
Desnoods zuip ik mezelf 2 dagen lam....

"tis heerlijk als je nix te verliezen hebt"

Eigenlijk moest ik  van mezelf nu weer bezig zijn met nieuw werk, want ik wil dit jaar WEER ( minstens ) 365 nieuwe dingen maken, maar dat ga ik wel weer halen dit jaar, Mn atelier heb ik onlangs opgeknapt en afgewerkt, nu mn beneden verdieping van mn huis incl, badkamer, wc, keuken en bijkeuken nu wil ik eigenlijk ook nog boven ( slaapkamers ) en mijn voor EN achtertuin in orde hebben.... 

ik ben geen poets-miep of zo'n gast van ordnung und netheid, maar ik merk wel dat ik ouder ben,  serieuzer en volwassener.. LoL ...