vrijdag 1 april 2016

"Leefbaar Dwaalhaas"

Mijn woning begint weer "vorm" te krijgen, eindelijk weer ( nieuwe ) meubelen etc. om "normaal"op te kunnen zitten, en evt. bezoek te kunnen ontvangen...
"weg met al die oude troep"
ook mn keuken-zooi, ( nieuwe ) koelkast, wasmachine en wasdroger, gewoon weer een leefbaar huis, waar ik straks ook weer belangstellende "durf" binnen te laten die ( op afspraak ) naar mijn kunst willen komen kijken.

tot mijn volgende "opruiming" Paas-Expo 2017 ( Open Atelier )  hang en zet ik, behalve in mijn atelier / gallery, ook mijn woning weer ( overzichtelijk ) vol met eigen werk....

Tijdens mijn eerste Paas-expo 2016 ( onlangs ) kwamen er ook organisatoren / mensen kijken uit het zgn "Kunst Wereldje" met voorstellen en tips  over.. "dat ik te goedkoop zou zijn", en aan welke expo's ik mee zou moeten doen om "hoger"te scoren etc. etc.

maar ik heb besloten om "HET" op mijn manier te blijven doen, net zo al ook mijn werk geheel in MIJN eigen stijl is... die lijn blijf ik doortrekken.....
ik kies het (Dwaal) Hazen pad, ik schilder niet ( meer ) voor de "cold cash"  ik hoef dat niet meer zo nodig, ik maak "Kunst"  ? ( is in the eyes of the beholder )

AS dinsdag of woensdag hoop ik klaar te zijn met het up to date maken van de "natuurlijke"habitat van de Dwaalhaas, dan ga ik weer verder met mijn queeste om ook dit jaar weer ( minsten ) 365 nieuwe werken te maken...

ik ga niet capituleren met de "vijand"
als ik dood ben zal ik denken ?
I DID IT MY WAY....
My way or the highway... 
( liefst geen "normale" expo's bij zgn Kunstminnende instanties met veel te hogen prijzen en bla bla bla, maar gewoon hier thuis aan de deur of op afspraak "graag of niet" )

Vandaag 1 April "be ware, take care" 
ga ik mn pa helpen op een rommelmarktje in de Zuidwester in Eindhoven 
en daarna is het weer mijn "goeie vrijdag" d(r)ank-dag...  
dus ik kan even niet verder met waar ik nu me bezig ben...  

 Dwaalhaas
groot geworden door klein te blijven