zondag 24 april 2016

"Spontaniuis Drunk"

Koop een Poster - Kut !
Acryl on Canvas 78 x 78 cm
afgelopen vrijdag ( drank-dag )
zat ik buiten in mijn foortuintje te zuipen en naar de mensch-jes te kijken
"het was weer goei weer"

ik heb buiten tegen de muur een poster hangen waarop staat dat ik verf en hobby restanten en oude schilderijen etc. zoek om bezig te kunnen blijven, en toen kwam er een vrouw mij een potje zwarte inkt brengen
"ik kan alles gebruiken" dus ik was dankbaar...

even later was die mevrouw weer terug, met zo.n voorbedrukt schilderij ( waarvan er miljoenen zijn ) je kent ze wel, van die dingen die ook bij je buurvrouw of familie hangen.. Iedereen hetzelfde...

van die "krengen" die vaak meer kosten dan een originele unieke Dwaalhaas, die "posters" pissing me off.... Maar om over te schilderen ? PERFECT ! zeker als k ze gratis krijg.

dus ikke spontaan mn gall gekotst
het is een ander soort schilderij als "normaal"
maar wat is "normaal" aan Dwaal ?
ik schilder voor mezelf...