dinsdag 11 oktober 2016

DE KUNST IS....

Je ziel ( en zaligheid ) of stukjes / fragmenten, verkopen, en of ruilen, tegen wat een ander er voor wil geven..
zonder dat 1  van de 1, twee of 3 beledigd word...
ik kan het toch niet mee nemen als ik dood ga..
en de bemeente / gemeenschap / overheid ?
die flikkeren alles in de vuilbak....
zolang je ( bij leven ) niet suc6vol bent..

dus wat ? waarom zal ik mijn werk bewaren ? voor wie moet ik productie maken ?
verkopen wat ik verkopen kan, ik schilder omdat ik moet schilderen, niet voor het geld maar dwangmatig en omdat ik nix anders kan.. damn ik kan niet eens vriendschappen of sociale contacten aangaan laatstaan onderhouden...

vandaag WEER een schilderij verkocht voor "weinig" So what ?
de zgn kunstwereld.. roept steeds .."niet te goedkoop verkopen" HEEE ik ben geen opslag, mijn leven is niet onbeperkt.. dood is dood... weg is weg ...

ik ga mn werk niet bewaren, ik verkoop voor prijzen die mensen willen en kunnen geven, zolang ik me maar niet beledigd of uitgebuit voel....

en vandaag ?
vandaag was WEER een mooie dag.. die mensen blij....
en ik ? mn weekgeld aangevuld en een flesje whisky extra

ik spaar geen geld ik spaar mooie momenten