zaterdag 29 oktober 2016

Ik hou het GRAAG Eindhovens

Deze koelkast heb ik gratis mogen ophalen bij het in Eindhoven bekende eetcafe Movies..



ze zijn daar aan het verbouwen, en ze hadden deze koelkast over...

UNDER CONSTRUCTION 

Niet alleen aan hun mooie eetcafe word nu gewerkt,
maar ook hun oude koelkast :-) die krijgt nu een opknap-beurd van de Eindhovense www.stadskunstenaar.nl ( ikke dus )

Als ie klaar / helemaal beschilderd  is zet ik hem ( misschien ) weer te koop,

is evt ook leuk voor de vaste trouwe klanten van eetcafe Movies ..

Uh, ja ik wilde hem gisteren ( onbeschilderd  meteen verkopen omdat het gisteren mn drankdag was, ik heb tot aankomende maandag geen cent meer te makken, maar mn drankdag is voorbij.. voor eten en drinken en roken vind ik wel een andere oplossing...

het was gisteren gewoon ff stress... wel of geen whisky deze week.... NIET dus.. "geeft niet"