dinsdag 2 augustus 2016

Still, Under Construction

"Haar naam is Laura"...
een hele lieve meid ?????  ( Jan Smit )
Aan deze etalagepop ben ik nu alweer enkele dagen impulsief aan het werken, zonder uitgangspunt of zonder dat ik echt weet wat ik er van wil maken, ik werk met nog ( voor mij ) onbekende chemicaliën en andere gratis gekregen "troep ?" dat niet echt goed voor je hersens is... 

 
wat ik er nu zelf al in zie ? welke kant het op gaat ? 
in on-samen hangende woorden ? 
( denk ik ???) IS ( ISIS ) Vlag / Burka
"het IS niet alles kalifater goud wat er blinkt"
De wind van voren en de vrijheid de rug toekeren.
als een kip zonder kop, met de billen bloot ... 

Het zal nog wel een tijdje duren voordat ding af is want ik mis onderranden de blikken fel rood, fel geel en fel blauw.. dit blauw is ( voorlopig ) met een gekregen spuitbus gedaan...