dinsdag 29 november 2016

#SylvanaSimons & haar witte monsters ?

"De Haat-vrouw"?
acryl op glas / oude foto-lijst
41 x 50 cm
(woord ) Kunstenaars, schrijvers, filmmakers, media... "we"moeten allemaal uitkijken dat we geen proces aan onze kont krijgen van haat-mensen als Wilders, Simons, Kuzu  Gario #DENK , want tegenwoordig is iedere blanke man / vrouw bij voorbaat / vooroordeel al een racist ...

als je iemand gewoon niet kan uitstaan word er meteen gesuggereerd dat het met religie, nationaliteit of huidskleur te maken heeft...

religies ?.. ik houd van geen enkele religie
nationaliteit ? ik ben zelf half buitenlander / allochtoon....
Vooroordelen ? eeeh, ik ben biseksueel, en raar ook... er zijn heel veel vooroordelen over mij.. en stigma's over mijn psychische, sociale  ikke

bovendien ben ik  / is mijn hele jeugd letterlijk verpest / uitgesloten omfat ik rood haar had.. dus breek me de bek niet open over discriminatie en uitsluiten / vooroordelen en die flauwe kul

"je word er harder van... "
ruggengraat kweken heet zoiets...

discriminatie, die enge witte mannen met hun VOC mentaliteit en dat slaven verleden ?
ik was er niet bij, maar wie googled op white slaves leert dat er door de hele geschiedenis heen meer blanken slaven waren, dan gekleurde en vaker in slechtere toestanden...

Gario Simons en Anti-Zwarte piet ?
Bedankt door jullie hebben we nu de "roet-piet"
Lees dit maar eens .. 
het is een misverstand dat alles wat "goed "is van ver moet komen...

maar genoeg gezegd

mensen doe allemaal niet zo moeilijk en
  leer iets van de Braboneger... 
op zo'n mensen zijn we trots hier in Brabant !

het enige goeie dat er uit de randstad komt, dat is de trein naar Brabant
.