donderdag 28 juli 2016

"Art in Progress"

(klik op de foto voor een vergroting)
Boerka Bird, was IS, in dis(ky)guised ... Snow den Bird, Black Bird, ???
Ik weet er nog geen naam voor en ik weet ook nog helemaal niet ( precies ) wat het gaat worden...
vat het nu ( al ) is, is een dooie half verrotte merel op Canvas,  ( mijn kat had dat beestje gevangen en dood aan mij gegeven "cadeautje"

Maar "een beetje Kunstenmaker" kan ( bijna ) alles gebruiken , en je mag een "gegeven paard" nooit in zijn bek schijten...

ik heb nu niet mijn fav. kleuren verf, maar wel veel andere "chemische"zooi van de kringloop, dus eerst heb ik die vreemde vogel een paar dagen week(en)?  in een soort van blanke lak latten drenken...
vervolgens heb ik het op een omgedraaid schilderijtje gegooid ( lol echt canvas )
na een aantal dagen is dat blanke lak-achtige chemische  goedje gaan "rijzen" als deeg...
( lijkt op sneeuw / ijs )

vervolgens heb ik met een soort zwarte kit ? en een broodmes de randen besmeerd als een Brood-je chocolade pasta ( beren goed )

in die pasta heb ik net de volgende texten gekrast, "dooie vogel", "dwaalhaas"en zoz...

want... dus... omdat het uiteindelijk wel weer "Dwaal-Art" moet worden...
dus.. ga ik straks als ik weer verf heb.. ( ooit ) de achterkant beschilderen met iets in MIJN EIGEN stijl...
maar dat komt nog... ooit

blij met een dooie mus ? 
(merel in dit geval)