woensdag 22 juni 2016

Naar de Kloten ?

Afgelopen woensdag heb ik mijn wekelijkse drank-dag gehouden ipv vrijdag ( omdat ) en omdat het eindelijk ook weer een lekker weer zou zijn....
met goed / warm weer wil ik van tijd tot tijd wel eens in mijn voortuintje gaan zitten om op die manier ondanks mijn STPS toch enigzins WEL in contact te komen met andere mensen...

vaak word er over mensen met een schizotypische persoonlijkheidsstoornis
geschreven dat ze / we geen contact met andere mensen zoeken of willen, maar niet iedereen met STPS is gelijk...

ik wil wel, maar ik vind het heel moeilijk om met andere mensen om te kunnen gaan, alcohol is hierbij een goed "hulp"middel... ook al heeft alcohol het nadeel dat je ook vaak vergeet wat je gedaan hebt terwijl je dronken was....

zo was dat ook afgelopen woensdag....
donderdag stond er onverwachts een hele mooie vrouw aan mijn deur.....

lees hier verder...