dinsdag 28 juni 2016

FREE PAINT !

10 PALLETS !
Het is alleen zo'n fukking eind rijden....
met mijn oude, kleine Suzuki Alto-tje..
X/tig keer op & neer... / heen en weer...
met half versleten koppelingsplaten...
en dan het gewicht van de verf...

Gisteren werd ik gebeld door iemand uit Oss, dat is zo'n 45 km hier vandaan, die persoon had veel  ( gratis ) verf / lak / chemicaliën / schildersbenodigdheden voor mij staan, maar ik moet het wel zelf ophalen, ik kan natuurlijk alles ( ooit ) her-gebruiken + er zitten ook nieuwe industriële  "dure"producten bij, die ik evt. ook ( nog ) kan door verkopen, de pest voor mij is dat het zo ver weg is....
Natuurlijk,.... deze blikken zijn kicken... En als ik straks na mijn zomen-recessie / zomer-dip, weer begin met de crea-bea uithangen, verf smijten... ander werk... dan komt alles mij goed van pas...

morgen / straks begin ik met de 2e keer, heen en weer.... en we zien wel hoeveel ik en hoe vaak ik ( en mijn Alto-tje op & neer kunnen rijden... ik hoop dat ik alles weg krijg
( ook voor die goede die mij deze verf / lakken gunt )
maar ik moet ook aan mezelf, mn (benzine ) geld en Alto-tje nadenken...
wat niet gaat, dat gaat niet... "helaas".....