dinsdag 28 juni 2016

Een "gegeven" paard

paard, moet je niet in zijn bek schijten...
Natuurlijk ben ik HEEL blij met alle verf (resten) etc. die ik op dit moment overal kan halen, wat mensen brengen etc...
en daar zal ik mezelf ( straks ) zeker heerlijk mee kunnen uitleven...
Maar wat ik ( nu ) vooral ( goed ) kan gebruiken zijn ... kleuren.. felle kleuren....

en doeken / ( overschilderbare ) schilderijen, plexiglas, ( aluminium ? ) plaat-werk om op / over (heen) te schilderen...  kwasten, penselen, rollers...

wat ik tot nu toe ( meestal ) krijg is WIT, "satin" en "verzadigde"kleuren, en daar ben ik natuurlijk OOK heel blij mee, en dankbaar voor....

dus met dit te schrijven wil ik niet ondankbaar overkomen, echt niet...
maar wat ik nu / straks vooral GOED kan gebruiken, dat zijn toch wel de krenten uit de pap :-)


Tuesday, September 3, 2013
 "De wereld heeft het best goed voor met schilder Dwaalhaas" 

Ik ben, en blijf ( meestal ) een ( enigszins ) "gelukkig?" en vooral tevreden "mensch" 

"wie het kleine niet eert..."



DWAALHAAS, groot geworden door klein te blijven.... 
 “The Creative Adult Is The Child Who Survived”