donderdag 19 mei 2016

De Doorstroom 2

Ik heb gisteren weer een volle tas + een bananendoos vol  lakverf, latex, beits, terpentine  en andere schildersspullen en chemische  zooi ( gratis ) op mogen halen bij Kringloopwinkel De Doorstroom

Het mes snijd van 2 kanten, ik kan er als "kunstenaar altijd wel iets mee doen, en het is beter voor het milieu ipv dat het naar de stort gebracht word...
En hun hoeven er ( als bedrijf ) geen verwijderingskosten voor te betalen.
jammer genoeg is het niet allemaal verf en toetverwanten, maar ook schoonmaakspul etc...

maar goed, ook dat kan ik natuurlijk altijd gebruiken, tenslotte moet ik hier ook mijn huis en mijn auto en motor schoonhouden... en tuinspullen ( pokon, kunstmest... )

op het moment schilder ik of ben ik wat minder met de K (kunst) bezig omdat ik nu iets meer op mijn tuintje gefocust ben.. "helaas?" Maar de Kunst is mn hobby, net zoals heel veel dingen... 
er is ook even geen geld voor doeken / canvas etc... 
omdat ik de kleine extraatjes nu uitgeef aan mn tuin... 

Zo zei het, Tis niet anders.... 

om de week ga ik naar   en als ik plotsklaps weer spontaan aandrang krijg iets te schilderen of te maken plaats ik het weer op deze Blog, voor nu is het ff vooral materiaal opsparen, rond deze periode heb ik meestal last van een "ZOMER-depressie" dan schilder ik sowieso minder... 
( te veel bloot en mooie, voor mij onbereikbare vrouwen buiten )
depressies / frustraties, omdat ik die rare undateble mafketel ben met een fuk verleden, waar ik maar niet overheen lijk te komen... 

Zo zei het, Tis niet anders.... 
NO SHAME
ik ben wie en wat ik ben, en daar ben ik zwaar tevreden mee, ik hoef jou niet te zijn en jij hoeft mij niet te zijn RESPECT voor alles wat leeft ( of dood is )...