zaterdag 5 maart 2016

De Week van de Dwaalhaas

In de week van mijn www.paas-expo.tk
( tussen 26-3 en 01-04-2016 ) Komen er tijdelijk gen nieuwe werken meer op mijn Blog, ik moet eerst weer wat geld verdienen voor nieuwe doeken, verf, kwasten en ander materiaal.... 



Dwaalhaas / Paashaas Weekeind Programma :
"Goede Vrijdag" 25 Maart.
is voor mij net zo goed als elke vrijdag, want dat is  mijn "vaste"Alcohol dag / avond / nacht
ook dan is iedereen ( die zelf drank mee neemt ) welkom, om mee te zuipen 
( overnachten is mogelijk / zelf slaapzak meenemen ) 
maar je bent natuurlijk ook welkom voor enkel atelier bezoek, 
of  "misbruik" van mijn zatte kop te maken te maken om een goedkoop Dwaaltje te kopen..
PS, Waarschuwing : ik ben op vrijdag stront bezopen en niet altijd aardig, leuk, of gekleed.
"Stille Zaterdag" 26 Maart.
 dan zal ik net als de meeste zaterdag wel weer behoorlijk stil zijn, een beetje misselijk
in de ochtend glore, nog niet helemaal nuchter, en ( nog  )niet echt spraakzaam.
desondanks is mijn atelier gewoon open. 
"Eerste Paasdag" zondag 27 Maart. 
Dwaalhaas VS de Paashaas EXPO
( open atelier ) 
 

"tweede Paasdag" maandag 28 Maart. 
Dwaalhaas VS de Paashaas EXPO
( open atelier ) 
"Dag van Herdenking" dinsdag 29 Maart. 
EXTRA OPEN ATELIER
voor iedereen waarvoor Pasen "heilig" is, maar toch wil komen kijken...