donderdag 14 januari 2016

"Recyclen" bij gebrek aan......


Bij gebrek,...en behoefte aan doeken en materiaal om verder te kunnen werken moet je soms naar andere middelen grijpen. op deze video ben ik bezig om met simpele latex
( muurverf ) 4 oude "mislukte" doeken / schilderijen weer "gebruiksklaar" te maken...
Hey, ik wil ( door-"werken") ik wil schilderen, creëren, niet voor het geld, want wie wil er nu een Dwaalhaas aan de muur ? ... niemand  !? ( meer ? )

zo wel  ?, wel zo ? .. maar niet veel geld ? ...
ik heb ook geen geld, dus over de prijs, evt. ruilen tegen iets...? eten, drinken, roken, materiaal,  of iets anders dat ik kan gebruiken ? .. nodig heb...

mn atelier / gallery staat bom-vol, en ik ben geen verzamelaar van mijn eigen werk, dus alles mag weg, ik heb liever nieuw materiaal zodat ik verder kan gaan met schilderen...

over de prijs ? prijzen ? daar komen we samen wel uit...
mn atelier is 24/7 open, je kunt gewoon aanbellen, (  op goed geluk )
of een afspraak maken...

Dwaalhaas
Edisonstraat 39 5621hk Eindhoven
040 8444515
dwaalhaas@outlook.com