maandag 11 januari 2016

komende week

hoe ik het komende week precies allemaal ga doen, en hoe ik mezelf zal "redden" met betrekking op mijn "luxe" ( whisky ) weet ik nog niet...
ik ben nog steeds aan het schilderen.. ( ook vandaag nog even ) maar ik post voortaan nog maar 1 ding per dag....

de bedoeling / mijn streven is 365 dingen te maken tussen nu en december... 365 dingen in 1 jaar, net als  ik een paar jaar geleden gedaan heb met / op facebook...

morgen ga ik van mijn 45 € leef / week geld een paar potten ( hoognodige ) verf halen zodat ik een beetje vooruit kan.. lege doeken die kan ik komende tijd nog niet betalen  ( verf eigenlijk ook niet ) gelukkig heb ik ook nog veel andere zooi om te beschilderen...  vandaag ben ik met mn pa mee geweest om te helpen op een rommelmarkt, op het einde van de markt waren er kraampjes die  hun laatste spulletjes gratis weggaven...

ik heb wat schilderijtjes / lijsten en een grote Jan de Boevrie klok gekregen, dingen die ik ook over en op kan schilderen.. "ik hou mezelf zo ook wel bezig"...  zooi genoeg maar geen doeken meer :-)